En bloggdagbok idag

Någon, ja.. NÅGON frågade mig om inte en blogg skulle vara som en dagbok. Och jo på sätt och vis, men eftersom mina hobbies (som jag inte har några) inte är så fantastiskt spännande så vill jag spara det och skriva om mysiga äventyr istället! När jag åker till Berlin i maj för att lyssna på Michael Bublé t.ex, så kommer bloggen vara överbelastad av inlägg med bilder och text omvartannat! (Även om det inte är en hobby... jaja!) Men för att tillfredställa några specifika läsare av denna blogg så får jag väl skriva lite om vad jag har gjort idag! ;)

Jag var i skolan för första gången efter lovet, och det var helt okej. På hemvägen pratade jag lite med låtsasbrorsan och så har jag hela eftermiddagen (nästan) suttit och läst, sammanfattat och läst i den hemska, tråkiga boken som ger mig lite illamående - japp, körkortsboken. Men jag ska väl få körkort jag också en vacker dag, och idag är det inte en vacker dag.

Jag får väl pina mig igenom lite mer körteori innan jag gör något som är lite trevligt kanske. Ser att klockan börjar ticka och att jag säkert inte hinner komma på något spännande att fördriva tiden med förrän jag sover. Dagarna är minsann för korta!

Helgen ser jag mycket fram emot däremot. På torsdag, ja, redan innan helgen, ska jag på föreläsning i Falkenberg med min syster och Elin! Det ska bli intressant. Ämnet är självkänsla.
På lördag ska jag till Göteborg, Smyrnakyrkan, för att höra
UnderbaraClara! Det kommer ju bli hur spännande och häftigt som helst ju! Tjoho!

Hörru, skulle du kunna tänka dig att bli bjuden på ett par chokladmaränger idag kanske?

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vad är det du säger, föreläsning i Falkenberg? Som man går på frivilligt? Vart händer det? Och när? Och vad äre om? xP

Kram på dig!!

Postat av: Evelyn

Utöver självkänsla, menar jag xP

2010-03-02 @ 22:13:40
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback