Fanatiskt fantastiskt

Jag har övningskört idag. Efter veckor av traumatiskt tänkade efter förra gången så är jag "back on track" igen. Idag gick det jättebra. (Förutom då jag höll på att smälla med en bil i slutet då jag skulle ut på gatan.. men jag kan ju i alla fall starta och stoppa ordenligt! Det där sista kan man ju glömma..eller?)
Så, nu alla vänner som sagt: "Akta er nu när Olivia ska ut på gatorna" hade nog tyvärr rätt... som idag då. Grattis, ni har vunnit en kapsylöppnare från Karlsson! (Men usch vad flum jag är! Kanske för att jag chattar med Sarah...)

Jag är så lycklig. Nöjd och åter nöjd, kanske övernöjd med mitt liv.
Jag älskar tillvaron runtomkring...
...jag älskar mina vänner, dem är så sköna och dem stöttar mig
...min familj - mina fyra syskon och deras ljuvliga barn
...JESUS, den största punkten i mitt liv. Ni anar inte hur mycket jag älskar honom. Åh, vad lycklig jag är. Önskar bara att fler skulle upptäcka honom och pröva honom!
...våren/sommaren som är här. Det är ljust fram till typ nio-tiotiden!

Jag höjer ett glädjetjut, håll för öronen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Vad glad du är ;-)

Nu måste jag ju bara fråga ? du har alltså fem syskon? Vilket är det femte syskonet jag har som jag tydligen aldrig träffat?! :-S

Postat av: Johanna

Och på fredag blir det Hitta Nemo!!! :D Sen om vi hinner kan vi dra in till kyrkan i stan tycker jag! :)

2008-05-12 @ 11:40:24
URL: http://trailer.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag blir så glad när jag läser att du är så glad för då blir jag så glad att du är glad :D

Kom inte här och säg att jag trissar upp flumnmet för jag är INTE flumm...Eller?

Jag fick ett jättetrevligt brev idag med en kontoinsättning från min faster! Nu behöver jag inte oroa mig för kostnader för mitt körkort för jag behöver inte lägga ut en krona xD
I'm stone ritch babe! ;)

2008-05-12 @ 16:12:27
Postat av: Olivia

Samuel: HAHA! Du råkar av nån anledning alltid hitta felskrivningar när du kommenterar :D! Ordpolisen ;).. Jag kanske har en tvilling? (ska ändra det)

Johanna: Jaaa, Nemo! Och JA, vad roligt! Hemskt gärna!! :D :D :D Älskar att du vill vara med oss igen!

Sarah: Naaw, gull! Nope, du är aldrig flum ;)
Nä! Sicken faster du har! Sjyysst jö!

2008-05-12 @ 18:54:50
URL: http://oliviajohansson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag är också sådär väldans lycklig just nu. Jesus har ingenting med det att göra då jag inte tror på honom men jag tror på människan. Och det är ganska fint det med! :)

2008-05-13 @ 11:58:31
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Olivia

Kajsa: Visst är det SÅ skönt att känna lycka? Ja, absolut :D!

2008-05-13 @ 18:11:25
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback