Det är så det är.

Låt mig få citera det Linnea kommenterade i förra inlägget:
"Naw, du hittar säkert din Gilbert ska du se, men du kanske är lite som Anne, har så höga ideal och fantasier om hur den perfekte ska vara så att du inte ser vad som är verkligt? (Det är nog inte så lätt som kille att leva upp till alla ideal.) (...)"

Så är det nog. Man är förblindad av det man så gärna vill ha, det där idealet, att man inte ser pojkarna som dem är...Jag vet ju liksom vad jag vill ha. Sen kanske det inte alltid blir så, det vet jag. Jag ser så mycket fina filmer med fina pojkar i, att jag blir mer och mer kräsen. Det är bra, men att öppna ögonen och kanske förstå att det inte är så lätt för pojkarna, det borde man tänka på mer. Sveriges manliga sida är kanske inte så frimodiga som dem var förr, alltid.
Tack Linnea. (Nu fick du ett helt inlägg :D) Så skönt att det finns så kloka och eftertänksamma människor som du. Du är så söt, hoppas du verkligen vet det!

Kommentarer
Postat av: clarah

jag håller med. man har ju redan en bild på hur man vill att ens framtida make ska se ut...men då missar man ju alla de andra...eh, jaa du fattar.

Postat av: clarah

alltså, haha, jag menar inte att jag vill ha flera...

2008-05-01 @ 18:41:49
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Anonym

oj, nu känner jag mig verkligen hedrad! Vad du är söt. Synd att jag åker bort den här helgen annars hade vi kunnat hitta på nått mysigt tillsammans. Om du inte har för mycket att göra nästa vecka (inte jag heller för den delen)kanske vi kunde träffas nån eftermiddag?
Kraam

2008-05-01 @ 23:22:44
Postat av: Olivia

Clarah: Ja, det är det jag menar! Förstår precis :D
Linnea: Du ska ju på tjejonferensen ja! Men hemskt gärna nån eftermiddag nästa vecka!!! :D

2008-05-02 @ 21:46:10
URL: http://oliviajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback