Tokiga berättelser dan innan midsommar

Ikväll har jag och mamma skrivit tokroliga berättelser. Ni vet såna där berättelser där man har varsitt papper, har en minut på sig att skriva några rader, och där man sen byter papper med varann, Skriver, byter, skriver... tills pappret är fyllt. 4 otroligt roliga berättelser blev det. Vi skrattade så vi grät. Sånt mysigt man vill ha med sin mamma!

Imorgon är det midsommarafton. Och det ösregnar just nu. Med stor sannolikhet blir det dåligt väder denna midsommar oxå. Men, det ska ändå firas! På dagen ska jag med min mor och far till Johanna och Joann för att äta klassisk, svensk midsommaraftonsmiddag. På kvällen blev ett hastigt beslut taget att vi firar hemma hos Johannes med ett tiotal personer. Det blir förhoppningsvis trevligt tillsammans med glass och jordgubbar. Jag tänker göra mig fin, jag känner verkligen för det!

Ha en FIN midsommar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, hälsa Johannes! ;)

Du är alltid fin! :)

Ha en bra midsommar du med <3 puss

2008-06-19 @ 21:38:28
Postat av: Olivia

Hihi, ska jag ;-) Taaack!!

Postat av: c

åh åh åh. hoppas det blir vackert väder. för jag har redan planerat vad jag ska ha på mig :) kände också för att vara fin!

2008-06-20 @ 11:04:05
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Olivia

Ja, hade du en fin midsommar Clara? Jag kände mig fin i min nysydda klänning :) Bilder hinns förhoppningsvis med imorgon! Kram

2008-06-21 @ 01:59:45
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback