Snart är det slut...

Idag har jag varit på studentfest hos Maja. Kära Maja är äntligen fri från hennes plugg. Jag gläds verkligen med henne!! Hon är värd en rejäl applåd alltså! (Om du läser detta Maja: EN APPLÅD TILL DIG!) Det var väldigt trevligt i vilket fall. Det härligaste när man är på kalas eller som idag, studentfest hemma hos Olsons, är att man nuförtiden typ känner alla där :-).. vi blir väl snart släkt allihopa! Härlig stämning liksom!

Jag gillar att gå på studentfester, att åka runt och äta lite hos alla, gratulera, hänga blommor runt halsen.. allt det där! Somrigt och mysigt! Att glädjas med dem!! :-D
I år tänkte jag främst stanna hemma hos min kära bror som tar studenten, och sen springa runt en snabbis till Erica och Marie.

Det är slappt i skolan. Inga böcker, inga vettiga lektioner alls. Det är en viss tjusning att bara driva runt på onödiga lektioner tre dagar innan skolavslutningen. Sen är man ändå fri hela sommarn ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback