Joykids-jubileum - ett minne alltså!

Nu är det över. Det var jätteroligt verkligen! Bandet var fantastiskt - grymt duktiga! Låtarna - det var så mycket nostalgi i dem så jag var nära till tårarna många gånger... Gamla videoklipp gav många skratt!
Jennie, Emma och Johanna R kom. Det var jag jätteglad för! Speciellt Emma och Jennie fick mig såå att tänka tillbaka. Jag saknar det. Både Joykids och Joyteens-tiden. När vi sjöng "Jag är inte rädd" så var jag nära till tårarna. Emma och jag sjöng solo på den för många år sen. Åh, det var tider det. Det var en mycket speciell känsla. Vi sjöng låtar som "Du är min far", "Genom galaxerna", "Värda", "En för alla" och "Vänner". Riktigt roligt. Ett minne helt klart.

Håll utkik i Veddige-tidningen "Viska!" efter oss. Vi kommer vara med :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Va? kommer vi? :0

2007-09-09 @ 10:13:35
Postat av: Olivia

Jaa... visste du inte det? :)

2007-09-09 @ 11:47:54
Postat av: Erica

Nää... va det någon där som fotade eller vad?

2007-09-10 @ 16:39:01
Postat av: Olivia

Mamma sa att vi kommer ha en helsida i Viska. Antagligen därför du tog lite bilder å så oxå...

2007-09-10 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback