Dem där tre...

Igår kväll hade jag jätteskoj. Jag ägnade mig åt Marie och Erica, trotsade min förkylning och åkte till fästningen med dem för att ta lite skojiga, härliga kort. Fast med blixt för mörkrets skull. Vi kunde väl inte se ordentligt efter det... tss.

Sen gick vi tillbaka till bilen och åkte runt, runt, runt. Ordagrant. Vi tävlade om hur många varv vi kunde köra i en rondell. I den första blev det 3. I den andra bara 2. I den tredje 4. Det var rekordet. Sen vågade vi inte mer, hihi.
Vi körde omkring, eller "cruisade" (hur det nu stavas!) med hög musik - tre tjejer. Helknasigt var det. Vi lyssnade på "Jesus, jag prisar dig" och körde förbi Nöjesparken där massa folk höll till. Haha, det var minsann en syn.

När vi kört ett tag så bestämde vi oss äntligen för att åka till McDonalds och äta McFlurry. Ericas klasskompis jobbade där när vi kom dit. Jag och Erica köpte varsin glass och delade på en mellan-pommes frites. Marie tog bara vatten och tittade på när vi åt vår "kvällsmat" , hihi. Sen blev hon så sugen på glass så jag fick bjuda henne på en. Och så ville hon ha en leksak också, så Erica filmade när jag gick fram till kassan och beställde ännu en glass, och en leksak. Pinsamt. Det blev "Artie" i Shrek, det var den enda som fanns kvar. Den kunde låta och säga "I know nothing about being a king". Vi skrattade jättemycket. Så barnsliga vi var, men oj så roligt!

Så tog vi bilen till Statoil alldeles bredvid. Nu hade jag bjudit Marie på glass och leksak, så nu skulle jag bjuda Erica på något också :). Efter mycket letande efter något kul, hittade jag en mini-gosedjur-älg med ryggsäck som man kunde hänga... den ville Erica ha, hihi.

Med tre skrattande damer i en bil en fredagkväll, lyssnandes och falskt sjungandes på "A whole new world" (från Aladdin) och "Känn en doft av kärleken" (från Lejonkungen) kom vi till slut hem till lilla Veddige igen. Oj vad kul vi hade haft.

96859-277

Kommentarer
Postat av: christina johansson

Det är verkligen värdefullt att ha så goa vänner!!
Söta ni är på fotot :-)
kram

2007-09-08 @ 13:55:06
Postat av: Olivia

Ja!
Hihi, tack!

2007-09-08 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback