Kalas.

Min far har födelsedag idag. Det innebär att hela min stora familj har besökt vårt hem. Dem sista syskonen gick just hem.
Smörgåstårta...(Obs! Mammas goda) lussekatter...försmak av en sorts julkakor...godis... och trevliga människor. Så kan ett pappa-kalas med min familj se ut. Av mig fick han ett virkat fodral som matchar hans röd-glänsande iPod, han blev glad.
Jag har dessutom hjälpt Joann med deras Village-blogg, har fräshat till den rejält och det gjorde jag med nöje :)

Resten av min vecka ser ut:
Torsdag: Besöka PS med alla nior på skolan (skoltid)
                
(Färga håret?)
                
Lucia-övning kl 19
Fredag:
Jobba? (efter skolans slut)
              
Julbord med personalen på Village kl 19
Lördag:
Jobba 9.30-15.30
Söndag:
Julkonsert kl 15 och 19 (Kom till kyrkan och lyssna kl 19! Det kommer bli julstämning på hög nivå! Var inte fega...)

Kommentarer
Postat av: Guld-UIf :)

Heej!! Det är kul att läsa din blogg :) Jag kommer i alla fall till kyrkan och lyssnar! =)Ha det braa, fortsätt skriv, jag läser! :D hehe, Puss å kram

2006-11-30 @ 15:17:56
Postat av: Olivia

Gött Ulfen! :) Gillar dig.
puss!

2006-12-03 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback