What a day!

Rutinerna är tillbaka. Jag stiger upp när mamma kommer och väcker mig kvart över sju. Jag tar cykeln och trampar iväg när klockan slår halv nio. Och dagen går. Efter sex och en halv timma är jag hemma och ställer cykeln i garaget igen. Just precis, det är skolan jag pratar om. Första dagen idag efter ett långt och underbart sommarlov.

Och inte nog med att skolan började och allt var nytt igen, då visar det sig att Johanna får åka in till BB för att hon har värkar! :-) Så ikväll kanske jag står på BB med rollen som moster, för andra gången! Glädje på hög nivå!!
Så efter allt detta så är jag hemma, och mamma är hemma tidigare från jobbet efter att ha hämtat Max från dagiset. Det var kris på jobbet (Village) med personal eftersom Joann fick köra in Johanna. Så därför ska jag jobba i eftermiddag från halv fyra till sex. Haha, oj vilken dag! Oväntad kan jag ju lugnt säga. Så vi får se vi kanske får åka in till BB ikväll efter att jag har jobbat då :-)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Vad roligt!!!!!!!!

Postat av: Olivia

Och det blev en pojke!! :D
Jag skriver ett eget inlägg när jag har sett honom :). Mörkt hår, nästan lite lockigt har jag hört! Max tyckte han skulle heta David, för att hans bästa kompis heter det ;), haha. Men det lutar nog åt "Addick".

2006-08-23 @ 14:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback