En guldask med pärlemor

Det är som det ser ut. Jag är faktiskt blond. Ja, det är ett försök till att det ska bli min naturliga blonda hårfärg i alla fall. Jag tänker främst praktiskt då jag åker till England och så, så att jag slipper färga det där.

Bilderna ger inte håret rättvisa riktigt. Det är guld-rött-beige, ungefär.






Och här syns min nya, fina hatt, som jag fick av Miriam i födelsedagspresent i förskott!


Translation: This is a try to get back my natural hair colour, blonde. It's hard to see the real colour at the pictures, but it's a golden-red-beige tone. And there are pictures of my new hat that I got as a birthday present the other day. I absolutely love it!

Kommentarer
Postat av: frida dahlin

SÅ snyggt!!

2011-01-26 @ 19:26:22
Postat av: Olivia

Tack!! <3

Postat av: Johanna

Du är så FIN älskade syster<3

2011-01-26 @ 23:23:24
Postat av: Olivia

Och DU är så fin älskade syster!! <3

2011-01-27 @ 08:24:18
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Fanny Annerström

FANNY ANNERSTRÖM SUPERGILLAR!!!! <3

2011-01-27 @ 23:09:41
Postat av: Olivia

Ojojojojojoj jag ser detta!!!!! :-D tack!!

2011-01-30 @ 23:03:17
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback