Håkan Hellström

Du säger att du är stark
Att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
Det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
I ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
Skulle jag inte behöva dig längre

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid

Jag kommer inte älska dig
För resten av livet
Vill inte leva med tungan hängades utanför
Och tycka synd om mig själv



Håkan är grym på att skriva texter.
Texter som människor kan ta till sig, som berör, som går in i hjärtat.
Om han kan sjunga yttrar jag mig inte om, men skriva, det kan han.


Håkan Hellström knows how to write songs.
Can't say anything about his voice and how he sings,
but he can definitely write songs that touches your heart.
The lyrics above is from this song.


Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Ja, han kan skriva den mannen och visst, han sjunger väl kanske inte rent, men när han sjunger får texterna sin speciella charm och budskapet blir starkt!!

2011-01-18 @ 12:18:06
Postat av: Olivia

Håller med, håller med!!!

Postat av: Johanna

Åh, älskade Håkan! Jag är kär i honom! <3

2011-01-18 @ 19:58:04
URL: http://jomanar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback