Dagen till ära

På sin födelsedag som idag kan man drömma sig bort lite i den här söta, svängiga låten med Neil Sedaka. Jag är inte längre 16, men 19!


Neil Sedaka – Happy Birthday, Sweet Sixteen - 2001 Remastered

Jag har fått flera fina saker av mor och far idag. Och från min vän Frida. På lördag kommer resten av familjen på kaffekalas! Bilder kommer då!

Men idag är det en lugn och go dag. Jag lunchade och gick runt på stan med Frida, och vad som händer ikväll får jag se! Detta året orkade jag bara inte ha någon fest för vänner. Jag antar att året man fyller 19 är ett mellanår. 18 är stort, och 20 kanske ännu större. Så jag laddar för nästa år!

Kram på er!


Today's my birthday, and although I'm not 16, but 19, I listen to this song by Neil Sedaka. A sweet song, and it makes me dreamy...


Kommentarer
Postat av: annelie

Åh, STORT grattis på din dag!!

Postat av: Olivia

Tack!!!! :)

2011-01-27 @ 19:23:05
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback