6 dagar kvar

Resan närmar sig... Det är en hel del grejer som jag fortfarande inte har full koll på och så, men jag antar att det är så det ska vara några dagar innan.

Jag kan inte riktigt förstå att jag åker härifrån om 6 dagar. Det är helt otroligt. Mina känslor är olika från dag till dag, men en konstant känsla är att det här ska bli ett spännande och helt nytt äventyr för mig. Att komma hemifrån och se ett annat land, andra människor, en annan kultur - det känns lockande.

Jag hoppas bara att jag vilken dag som helst nu får veta mer om familjen jag kommer att bo hos.

Allt löser sig nog. Nu fick ni en liten, tiny uppdatering i alla fall. När jag väl reser iväg blir det bättre! :)


Countdown: 6 days. Still, there are some things I need to fix, and that I'm not sure about yet. Apart from that: I just can't believe I am leaving so soon. I really look forward to it, but it's very up and down every day. One thing I know is that this is going to be an adventure, and it's very exciting! New country, new people and a new culture - cool.
Just need to know more about the family where I'm going to live. Should know that any day now.
A tiny update. More to come when I'm there, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback