Checklista

- Handla förnödenheter inför resan
- Skicka in ansökningar till potentiella universitetsstudier i höst
- Skriva engelskt CV (OM jag av nån anledning skulle vilja söka jobb i England)
- Betala studentförsäkringen
- Fylla i en anteckningsbok med recept som jag vill ha med mig
- Köpa present till värdfamiljen
- Köpa present till de familjemedlemmar som fyller år inom en snar framtid (då jag är iväg)
- Ladda in den bästa musiken jag har på iPhonen
- Ta kopior på pass, flygbiljett o.s.v.
- Låna engelsk grammatikbok på biblioteket
- Låna engelsk fickordbok av Frida
- Träffa vänner
- Packa

Ungefär så.
Nedräkning: 10 dagar.


My check list for England. Makes me feel more calm.
Countdown: 10 days.

Kommentarer
Postat av: Fanny Annerström

Det kommer gå så bra hjärtat! Kommer sakna dig så himla mycket! Värker redan i mig! Du är värdefull och en av de finaste männiksorna jag känner! vi har alltid så skoj ihop! Gud älskar oss ihop <3 men han älskar oss isär mer och då kanske ännu mer eftersom vi då lever utan varandra! Men hjärtat när är det du kommer hem igen? PUSSS

2011-02-21 @ 10:06:23
Postat av: Olivia

Tack söta du!! Kommer sakna dig med! Men tänk på att 12 veckor kommer att gå så otroligt fort... vi ses i sommar igen! Jag kommer hem första veckan i juni.

Tack så jättemycket, blir helt varm i hjärtat när du säger så. Du är också så fin, och värdefull. Var rädd om dig, Fanny. På riktigt. Jag tänker på dig. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback