Komplimanger till hösten

Nu kan hösten komma. Häromdagen började jag längta till jul, och idag känner jag bara: HÖST - kom! (Jag antar att den redan har kommit i och för sig...) Regnrusk och hårda vindar betyder benvärmare, gosiga koftor, tända ljus och mys! Sommaren är över!

I min höstlängtan har jag kommit fram till att mörkgrönt är underskattat och att jag faktiskt kan tycka om att ha mörkbrunt på mig!

Förra veckan var jag och mamma på Kungsmässan. Då hittade jag bland annat det här:


Den mörkgröna koftan - ny favorit!


Och den här underbara jackan! Se, mörkbrunt!

Koftan och jackan köpte jag på Zara, som förövrigt är en av mina favoritbutiker. Se bara vilka underbara kläder:



Kommentarer
Postat av: Christina

Du passar verkligen i den kappan o koftan!!

Roligt att prova nya färger !

kram mamma

2010-09-20 @ 18:29:56
Postat av: Linnéa

Du är en så mysig bloggare! Antagligen för att du är så fin IRL. Tänkte det precis och tyckte att du kunde få veta det. Kram Linnéa Hansson

2010-09-20 @ 19:44:35
Postat av: Olivia

Men vad du är go Linnéa!! Tack!!! Du är en så god människa! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback