Serier

Vänner-serien. Jag är stuck.

Har aldrig varit för serier, för jag har aldrig kunnat följa dem på tv. Tappar tålamodet. Men när man kan låna av vänner som har dem på dvd - dåå, då kan jag ju se dem när jag vill ju! (Nej, jag laddar inte ner heller) Så nu har jag gjort det. Jag har hört så mycket om den här serien, så nu var det dags. Och den är riktigt rolig och härlig! Inte överdriven och inte för mycket.

En serie har jag följt innan, som jag köpte första säsongen av, och det var Mad Men. Men boxarna är dyra, och jag känner mig ganska stressad när fjärde säsongen av Mad Men redan har kommit ut... Kläderna i serien är oslagbara. Nästan för snygga, så det är främst därför jag tittade på den. Men om det någon dag blir rea på säsong 2, 3 och 4... DÅ ska jag minsann bänka mig framför tv:n och fortsätta! Eller om jag får låna av någon då.

Det passar ganska bra att titta på serier när man har mycket tid. Man dödar tiden ganska så smidigt då. Och ändå är det inte det enda jag gör, det lovar jag. För att inte ha supermycket jobb/inte pluggar så har jag ganska mycket i min kalender framöver:

Imorgon ska jag på tjejkväll i kyrkan, på torsdag ska jag till Kungsbacka pingst och höra Simon Ådahl, på fredag ska jag träffa Fanny som är hemma över helgen och sedan ska jag iväg på kvällen. Sedan är lördagen och söndagen obokade än så länge. Men nästa vecka ska jag till exempel fika med Lotta, gå på inredningskurs, jobba och ev. träffa Johanna Reinler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback