Robyn



Jag kanske ska återgå till idolen jag hade som 5-åring? Robyn har ju blivit ordentligt stor nu, och det var bara hennes låt "Do you really want me" som snurrade i mitt huvud när jag var liten.

Innan jag började skolan så hade jag en sagobok där jag klottrade ner alla berättelser som ploppade upp. Där har jag, 6 år gammal, skrivit "Sagan om dom 2 tjejerna". (Obs, nästan inga punkter! Försök hänga med ändå! :D)

Det var en gång 2 tjejer som var bästa kompisar dom lekte nästan varje gong en var 9 år och hete Sandra och en som var 6 år och hette Olivia Olivia ska ha långt hår och Sandra ska med ha långt hår. Men sen ska hon ha kort hår (Olivia alltså) som Robin hon har lång lug så hon kan se med ett öga och det vill Olivia med det är fint och det käns nog skönt tror jag slut

Så Robyn var minsann en idol! Jag gillar hennes nya "Dancing on my own" och "Hang with me" riktigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, du var helt fantastisk på att skriva o berätta redan som 6-åring:-) kram

2010-10-26 @ 09:48:37
Postat av: Olivia

Med nästan inga punkter menar du? ;-)

Postat av: Jakob

Min berättelse är ändå den bästa. ;-)

2010-10-27 @ 12:43:00
Postat av: Olivia

Ja DET skulle jag också säga! Obetalbar! Du jobbar väl på den?? ;-)

2010-10-27 @ 17:19:48
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback