Uppsala-helg och Petter

Hejhej bloggen! Jag har varit i Uppsala i helgen på en ungdomskonferens på Livets Ord. Och så kom jag hem idag, vid 6-tiden på morgonen. Riktigt härlig helg, med ett gott gäng! Tröttheten börjar komma ikapp dock. Men glad är jag, väldigt glad. Helgen peppade mig mycket, och jag är redo för måndag!

Förresten, apropå något helt annat, så tittade jag precis på reprisen av Så mycket bättre från i lördags. Jag har aldrig sett det förut, men blev tipsad av en kompis, och denna gången handlade programmet om rapparen Petters liv och hur de andra vännerna tolkade hans låtar i olika stilar. Jag började verkligen tycka om Petter nu, för hans otroligt goda och omtänksamma personlighet! Jag har, liksom de andra i programmet, nästan varit rädd för honom innan, på grund av hans tuffa attityd och hårda låttexter. Nu fällde jag till och med en tår, så fint var det. Wow. Blev ganska förvånad över mig själv där.

Jag vill bli mera förvånad, och mera oväntat berörd av sånt där. Få fler nya bilder av människor. Upptäcka andra sidor. Om det så är kändisar eller vänner. Det är intressant!

Kommentarer
Postat av: emmie

jag kände precis samma!!

petter är en mkt beundransvärd människa,

så underbart att bli fascinerad av människor !!

2010-11-07 @ 19:37:14
Postat av: Olivia

Ellerhur??? Verkligen beundransvärd. Ja, SÅ underbart! Puss <3

Postat av: Erica

Petter! <3

2010-11-08 @ 22:53:19
Postat av: Olivia

Ja!! <3

2010-11-10 @ 23:26:58
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback