Little Miss Sunshine i ask-format





Idag träffade jag Frida på bussen på väg hem. Vi pratade om allt möjligt. Tänk att vi varit vänner sedan vi började skolan, det vill säga i 12 år! Det är länge! Och vi skrattar fortfarande åt samma saker som då, och bor fortfarande ett stenkast ifrån varann. Också är vi ganska olika. Men värre var det när vi var små! Då var vi så olika så att vi bråkade - jämt! :)

I alla fall. Jag följde med henne hem för att kika på klänningen som hon sytt till en skolfest ikväll. Och så gav hon mig en söt Little Miss Sunshine-ask med mintpastiller i, som hon köpt till mig i Magaluf, där hon var på skolresa/studieresa för några veckor sen! :) Och tänk vad jag behövde lite "sunshine" idag när det regnar så otroligt mycket!

Tack Frida! Du ska få så mycket tillbaka en dag! :)

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Vad glad jag blir att du tyckte om den! Den passar dig perfekt :)

2010-05-17 @ 20:34:12
Postat av: Adam

Fick erbjudandet om just en sådan pastill häromdagen. Men OJ!!! De vågar man inte ta någon. Va lägger man i asken när dom är slut? Men dom luktade gott!!!

Postat av: Olivia

Ja tack Frida, den är jättesöt!! Pastillerna är snart slut i den ;)

Jag tyckte det var oartigt att inte våga ta någon Adam! Är mina prylar och det jag har i mina askar så skräckinjagande menar du? Hmm.... Man lägger nog huvudvärkstabletter eller tuggummin i sen, elleeer? :)

2010-05-18 @ 00:18:37
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback