Jag spricker!

Så här skriver The Daily Bublé's special London correspondent om Michael Bublé's show i London i helgen:

Michael was singing to us, and only us. It was the most extraordinary show I have ever seen. He did all of his great songs. He was so funny, and so kind to his audience. He thanks everyone for coming and he gets that my family used our monthly “entertainment money” on his show – and it was worth every cent. All I can do this weekend is tell everyone how much I loved seeing The Michael Bublé show!

And he sang his big hits “Haven't Met You Yet” and “Everything” - I was so excited, I love those songs. "Home", got an amazing reaction too. The people went mad. I just cannot get over how wonderful it was. WHAT A SHOW! WHAT AN ENTERTAINER!

Och den här mannen ska jag höra om 1,5 VECKA I BERLIN! Förstår ni eller?! :D Jag kommer bli totalt blown away, och tårögd och allt möjligt. Vill ni se mig ordentligt drömsk och lycklig och förälskad - se mig när jag är totalt inne i Michael's musik. Å vad jag längtar - jag spricker snart.


Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Jag är inte ALLLLLLLLS avundsjuk! Inte det minsta! ^^

2010-05-17 @ 20:32:11
Postat av: Adam

Då är vi två... Något som är lite lustigt är att i annonsen under ditt inlägg så är LADY GAGA på bild. KÖP BILJETTER NU!!!!! Hmm.... livenation.se... Hmmm.. Måste gå, vi hörs!

Postat av: Olivia

Men FRIDA! Du menar det inte! Hur kan du vara så omusikalisk? ;)

Och dig ska vi inte tala om Adam, våga inte klaga på Bublé nån enda gång mer - för då.. ;)

Suck, Lady Gaga Lady Gaga Lady Gaga... akta så jag inte börjar tycka illa om henne igen p.g.a allt tjat! Hahaha...

2010-05-18 @ 00:16:02
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback