Io e mia sorore a Stoccolma



Jag och min syster skulle till Stockholm! :)


Min vackra syster på väg till inredningskursen som var anledningen till att vi åkte dit!


Och medan Johanna var på kurs så upptäckte jag Stockholm på egen hand :)


Drottninggatan


Och se där - på Sergels torg stod Peter Jihde och gapade i megafon till en lååååång Idol-kö!




Gamla Stan - så mysigt!




Stureplan                     Norrmalmstorg              Kungsträdgården


Kungsträdgården - så vackert med alla japanska körsbärsträd!


Det kungliga slottet


Världens finaste hattaffär, belägen i Gamla Stan. När man öppnade dörren klingade en gammal koklocka! Hade jag haft tillräckligt med pengar så hade jag köpt en hatt, definitivt.


Café Spegeln i Gamla Stan

Min helg var jättefin verkligen. Och resan upp och ner till Stockholm med bil var en av de bästa delarna, då jag och min syster fick prata massor! Å vad jag är glad att jag har henne!

Förresten så hittade jag lite klänningar som jag kan visa senare.

Kommentarer
Postat av: Adam

Vilka fina bilder, fast att de var lite fordon med. Kan undra hur de ser ut när lilla Olivia springer runt på dom stora gatorna för sig själv. Som småstadsbarnen som tittar upp på gatubelysningen och tror att stjärnorna är närmare i storstaden!

Postat av: Olivia

Du är verkligen flitig på att kommentera Adam, jag är så otroligt stolt över dig!! Och rolig är du också, SÅ liten är jag väl inte....? :D eller det är klart, i dina ögon :)

2010-05-18 @ 00:20:49
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback