Barbie-dockor på tapeten

Jag fick precis veta av min bror att fyra Mad Men-figurer kommer ut i Barbie-dockor! Jättelika, och snygga! Men o så dyra.



När jag såg detta klickade jag in mig på
BarbieCollector.com. Tänk att det finns människor som sitter och designar Barbie-dockor av olika ikoner och kändisar, helt galet ju. Men det är roligt att se på! Här har vi Dorothy från Trollkarlen från Oz, Frenchy och Rizzo från Grease, Jacob, Edward och Bella från The Twilight Saga och en snygg 50-talsstudent till exempel.

Trevligt tidsfördriv, och det vore ju ganska roligt att ha en Betty Draper stående på hyllan, eller en Joan Holloway ;)

Psst! På tisdag åker jag till Rom i en vecka med min italienska-grupp! Wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback