Midsommar är över

Midsommarafton är över. Hela helgen var underbar, då jag spenderade den med fina vänner. Kvalitetstid på väldigt hög nivå, då vi umgicks i dagarna tre! Tyvärr tog jag inga bilder. Det skulle jag minsann ha gjort...

Hm, att börja jobba fullt helt plötsligt efter en sån helg är inte så mysigt, så det resulterar i mycket trötthet. Men jag har precis kikat på "Help!"-filmen med Beatles, och det var något otroligt roligt ska jag säga! Fantastiskt! Det piggade upp lite grann.

Nu har jag ett otroligt behov av att se Anne på Grönkulla snart. Det blir helt enkelt en fullspäckad film-vecka, för imorgon ska jag och Emma, min svägerska, kika på föregångsfilmerna till den film som har premiär på onsdag, då det blir bio. Idag såg jag ju film, och så har jag ju tre filmer till som jag har fått låna, plus att jag vill se Anne på Grönkulla... HM.

Så, på tal om Anne på Grönkulla så får ni ett klipp som såklart gör mitt romantiker-hjärta varmt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback