UnderbaraClara är min favoritblogg - of all times

Jag vet inte hur länge jag har följt Clara Lidströms blogg nu. Kan det vara 2-3 år? Jag har i alla fall inte tröttnat en enda gång, för den är så inspirerande, och hela Clara är så sprudlande söt och karamellig! För att inte tala om hennes hus, som verkar vara rena drömmen. Jag skulle gärna, gärna åka till Umeå för att hälsa på, bli guidad runt på alla loppisar, och få se de norrländska skogarna, som jag faktiskt aldrig har skådat. En dag, snart, får det bli! Men innan jag åker till henne så kommer hon faktiskt till Göteborg, i mars tror jag det var. Då ska jag dit!




Inte nog med att hon fick en egen bilaga, "Claras jul". Nu får hon en egen tidning i vår, och alldeles nyss började hon spela in ett radioprogram som heter "Pikant". Jag har lyssnat i efterhand (internet är allt bra ibland!) på det första programmet. Jättemysigt! Nu blir jag bara ännu mer nyfiken på Underbaraclaras hus!

I alla fall, så är hon en av anledningarna till att mitt intresse för 40-50-60-talet föddes. En underbar inspirationskälla, och verkar också vara en jättehärlig människa!

Tack Clara! Om jag styr min kos uppåt i landet, så följer jag seden att bara kliva in hemma hos dig! :)

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Visst är hon bra!! Har följt hennes blogg ett bra tag också, kanske ett år eller nått nu. :) Och att hon är norrlänning gör ju det hela ännu bättre! ;D

Postat av: Olivia

Ja hon är grym! :-) ja, härlig norrlänning!

Kul att du också har blogg, den ska jag genast kolla in!

2010-01-17 @ 13:12:49
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fantastiskt fint sagt. Du är varmt välkommen :)

2010-01-24 @ 17:35:16
Postat av: Olivia

Tack Clara! :D

2010-01-25 @ 19:10:54
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback