Tre av mig?

Jag listar olika kända personer som jag fått höra att jag liknar:



När jag var på en kompis bröllop för några år sen fick jag höra av min svägerska att jag liknade Cameron Diaz! Blont, kort hår.. ja, kanske på det sättet?



Självklart är detta en komplimang. Se bara på headern där uppe. Vem diggar jag? Jag har faktiskt hört detta flera gånger, att jag är lik Audrey Hepburn, både av mina syskonbarn, min far och vänner. Jag har två tavlor med Audrey, och ibland har syskonbarnen pekat på tavlan och sagt frågande: "Olivia?"



Zooey Deschanel. Svåraste namnet! Hon är med i 500 days of Summer, som jag ännu inte sett, men som jag på lördag kommer hålla i mina händer! Hon är fantastiskt söt, så tack för att jag tydligen påminner om henne! Jag ser det inte alls själv, men roligt är det.

Tre olika människor till utseendet. Hmm... ger jag så olika intryck?

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Oh, 500 days of summer har jag hört ska vara jättebra!! :D ^^

Postat av: clarah

500 d o summer är GRYMT VACKER!!! ÅÅÅH



men jag skulle säga att du mest liknar audrey ;)

puss

2010-02-25 @ 22:23:14
URL: http://claringen.blogspot.com
Postat av: Olivia

Jag har beställt 500 d o summer så jag hämtar den på Hemmakväll i Varberg på lördag! Ska bli jättemysigt att se den, äntligen! :D



Jag håller med dig Clarah tror jag! Om jag ska säga någon, så säger jag henne!

2010-02-25 @ 23:03:53
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback