Rött?



Jag måste medge att jag verkligen är sugen på att färga/slinga mitt hår nu när det blivit så långt. Inte en så stor förändring som att bli väldigt mörkhårig, för nu har jag väntat på att min riktiga hårfärg ska växa ut, vilket den nu har gjort. Så några slingor, eller nån färg som inte behöver ge så mycket utväxt vore bra! Och just nu är jag bara lite, lite nyfiken på hur det skulle se ut i rött? Inte morotsrött, och inte knallrött, men typ som bilden ovan? Jag är lite sugen på att göra något galet!

Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Christina

Några slingor skulle vara fint, men inte så rött!!! Kram

2010-02-14 @ 22:44:12
Postat av: Olivia

MM, nåt i nån kul färg vore skoj i alla fall! :)

Postat av: Erica

Färga det rött!!! :)

Slingor är ute... Det är kul att testa olika färger. Testar man aldrig vet man inte om man passar i det!

Det går alltid att färga om!

2010-02-20 @ 18:05:15
Postat av: Olivia

Tack Erica! Jag ska göra det faktiskt, har bestämt mig nu! Så nästa vecka får du se :-) hela håret. Om jag hade gjort slingor hade jag mer gjort effekter!

2010-02-20 @ 20:09:56
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback