Jag glömde!

Jag har helt glömt av bloggen för några dagar. Oj! Men glad alla hjärtans dag! <3

Idag är jag så förkyld så jag nästan inte kan andas. Usch, vad sånt är jobbigt! Men veckan har annars varit väldigt trevlig. Jag har varit själv mestadels, eftersom mamma och pappa varit i Köpenhamn onsdag till fredag. Och när de kom hem i fredags kväll hade jag och mina syskon ordnat en överraskningsfest för mamma, som då fyllde år i onsdags. Det var så otroligt roligt och trevligt! Hon var så överraskad, och så tacksam! Vi åt god mat, tårta, och tittade på diabilder som jag tagit ner från vår vind. Oj vad vi skrattade!

Och så har jag lyssnat mer och mer på Owl City de senaste dagarna. Så roliga och mysiga texter, och såklart trevlig musik!

"...Circle me and the needle moves gracefully
Back and forth
If my heart was a compass you'd be north
Risk it all cause I'll catch you when you fall
Wherever you go
If my heart was a house you'd be home

It makes me smile because you said it best
I would clearly feel blessed if the sun rose up from the west
Flower balm perfume, all my clothes smell like you
Cause your favorite shade is navy blue..."


If my heart was a house - Owl City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback