Återfunnet

Lyckan över att ha hittat mitt röda favorit-läppstift, knappt använt, och som jag letat efter sedan jag fick det i julklapp förra året - den är total! Samma underbara reaktion varje gång ett saknat föremål kommer fram. Å så glad jag är.

Jag har ju ett annat rött läppstift som jag brukar använda, men det som nu är återfunnet är snyggt, och tog platsen som favorit när jag fick det. Dock försvann det ju efter bara några veckor som ni förstår.





Translation:
Today I found my favourite lipstick in red, which I've been searching for since last Christmas when I got it. And it's barely used. I am so happy.



Kommentarer
Postat av: Clara

Vad bra att du har hittat det! Får man fråga var du hittade det? Jag föreställer mig ett jättekonstigt ställe eftersom du inte är typen som tappar bort saker, jag tänker alltid på ditt välstädade och organiserat rum! ;)

2010-12-12 @ 23:50:22
Postat av: Olivia

Hahaha, du är för söt Clara. Jo, jag hittade det i en sån där armmuff, eller handpuff eller vad det heter, där man sticker i händerna när det är kallt. Jag hade slagit in julklapparna och skulle lägga upp dem på hyllan i min garderob, och så fick jag syn på muffen och tog ner den. (Tänkte: den måste jag ju använda nu när det är superkallt!) Och i den muffen finns en dold ficka, och DÄR låg läppstiftet, sen förra vintern :D

Postat av: Clara

Hahahaha! Jag hade ju rätt i att det var på ett konstigt ställe ;)

2010-12-14 @ 14:57:08
Postat av: Olivia

Precis!!!

2010-12-15 @ 18:51:21
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback