Vänner är bra helt enkelt.

Jag måste få hylla min vän Adam lite. Han är klok, och typ jättesjysst. Det är skönt att bara kunna slå en signal och prata lite strunt, om man inte skulle orka gå in i något djupare ämne, typ människor. Jag tror att man behöver olika vänner, i olika åldrar, både killar och tjejer. Det ger i alla fall mig mycket, och man får se saker ur olika perspektiv. Det vore ju bra om jag kunde bli klok i förtid bara för att jag har kloka vänner liksom. "Tack för skjutsen!" ungefär. Och det är givande att prata med människor som har erfarenhet. Då kan man bli förvarnad, eller hjälpt på vägen med något.

Vänner är bra helt enkelt.

Jag saknar dock en tant-vän, typ en mormor, som man kan fråga om hur det var förr. Det hade varit fint.

Godnatt alla mina vänner. Imorgon blir jag än en gång uppfräschad i håret, då jag ska färga min brutala utväxt. Sen är det nästan helg för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback