Lite tankar

Jag har funderat på en sak ikväll. När man träffar en ny människa, hur ger man då en så rätt bild som möjligt av sig själv? Hur lång tid tar det egentligen för en människa att se den fulla bilden av någon, och går det för alla? Kan man lära känna någon så bra så att man känner till alla sidor hos den personen? För visst är det så att man beter sig lite olika när man umgås med olika människor?

Hur gör man för att de människor man älskar verkligen ska förstå att man älskar dem? Alla kan inte ta till sig eller förstå den otroliga innebörd i "Jag älskar dig". Vissa behöver bara en kram för att verkligen förstå den kärlek, medan en kram för någon annan är något man ger varann när man träffas.

Jag lär inte få svar på dessa frågor, men det är skönt att skriva av sig lite.



Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Det låter som något som kan ta en tid att fundera ut! Du får fortsätta med dina funderingar och säg gärna till om du får klarhet i saken. Saknar faktiskt dig nu när jag är borta. Vi har inte sett på väldigt länge och jag saknar våra knasigheter. Hoppas att du haft det bra i Paris. Vi får träffas sen när jag kommer hem och titta igen kort och prata lite :) Ha det Bäst så länge så ses vi! :) <3

2010-04-19 @ 21:37:02
Postat av: Olivia

Hej Frida! Ja jag ska gärna säga till om jag kommer fram till nåt ;) Åå gulliga du. Saknar dig med! Måste hitta på nåt knasigt och stojigt och roligt snart!! Jag hade det fint i Paris, och jag förstår att du har det bra också? Hoppas ni kommer hem ordentligt!!

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback