Ljuvligare än ljuvligast


Igår färgade jag håret. Nu är det bara lite mörkare än min naturliga hårfärg, och jag är nöjd!



Jag är jättetrött, men jag har haft en underbar helg med Kajsa! På lördagseftermiddagen skjutsade mamma mig till henne, och jag hade packat mina grejor i favoritväskan, den gamla. Vi red på en av hennes fina hästar, Pluring (haha, liite träningsvärk idag, trots att jag bara skrittade lite lugnt!). Det var mysigt eftersom jag inte ridit på minst ett år!
Sen spökade vi ut oss i vackra klänningar och lekte lite med kameran (dock bara mobilkameran, ursäkta de inte jätteskarpa bilderna) - jag fick testa lösögonfransar, superkul och fint!
Vi hade picknick vid sjön, vilket var ett av de bästa stunderna jag varit med om hittills. Jag bara älskar Torestorps ljuvliga natur! Jag njöt i fulla drag. Minst sagt.
Och så drack vi te och lyssnade på Frank Sinatra -PÅ RIKTIGT! Alltså på grammofonskiva! Vi kikade på stjärnorna genom Kajsas fönster, och pratade tills fram på natten.

Jag är så glad för min vän. Hon förstår mig. Jag behöver inte förklara för henne varför jag svävar på moln när jag ser en solnedgång, eller varför jag känner som jag gör när löven slår om till orange. HON VET, och vi är så lika! Tack Gud för henne.

Kommentarer
Postat av: josefin

Ditt hår är jättefint :D

Postat av: Kajsa

Nemen olivia !!! Raring ! jag blir nästan rörd !! Jag tackar Gud för dig också .. Sötnos ..helgen var verkligen jättefin! det får vi göra om i vinter.. puls indiska gbg och seconhander !! TYcker så mkt om dig !! KRAM

2009-09-20 @ 22:40:42
Postat av: Kajsa

Nemen olivia !!! Raring ! jag blir nästan rörd !! Jag tackar Gud för dig också .. Sötnos ..helgen var verkligen jättefin! det får vi göra om i vinter.. puls indiska gbg och seconhander !! TYcker så mkt om dig !! KRAM

2009-09-20 @ 22:41:03
Postat av: Olivia

Josefin: Tack!! Kul att du tittade in!

Kajsa: Ja allt det där måste vi göra!!! Och fota vid dörren.. :)

Tycker om dig med! KRAM

2009-09-21 @ 06:43:51
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tjusiga ni är båda två! Och håret blev ju jättefint! Blir nästan sugen själv på att färga...

2009-09-22 @ 21:55:54
Postat av: Olivia

Tack Linnéa! Ja, det känns så uppfriskade med ny hårfärg på nåt vis :-)

2009-09-22 @ 22:12:49
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

minst 18 tror jag de är på de flesta om du inte är ett geni :D

2009-09-24 @ 18:00:31
URL: http://twilightdevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback