Pelle Svanslös

Nu har jag, mamma och pappa precis tittat färdigt på Pelle Svanslös, julkalendern från 1997. Vi har tittat lite då och då, för att vi blev så sugna, och för att det var så längesen! Den är ju helt enkelt underbar. Både Pelle och Maja är jättesöta, men Bill och Bull är nästan bäst! De kommentarerna skulle jag vilja ha en lång lista på :)

- TIG ärthjärnor!

- ... annars ska ni få se på andra bullar.
- Andra bullar? Finns det andra billar också?

o.s.v.

Det är fint med gamla julkalendrar. När jag blir mamma ska mina barn få se de gamla julkalendrarna som jag såg när jag var liten. Inte de som går på tv nuförtiden!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Christina

Så mysigt det var o titta på Pelle Svanslös! Nu tar vi Sunes jul nästa gång:-) kram

2009-11-22 @ 20:30:52
Postat av: Olivia

JAAA! (vi är väldigt sociala som sitter bredvid varann men håller en konversation på datorn! :D)

Postat av: Christina

Råkade skicka förtidigt:-) tur att vi hittade dvdn på Frendo!!

2009-11-22 @ 21:32:33
Postat av: Olivia

TUR! :)

2009-11-22 @ 21:38:19
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback