En fin kväll och ett roligt foto-projekt!

Jag har varit hos Joann och Johanna ikväll, där även Samuel, Karin, Jakob och J&J's vänner Jens och Petra var. Åh vilken mysig kväll! Och när jag tjugo i elva hoppade på cykeln och trampade hemåt, kändes det som om jag förflyttades till Frankrike, för den doften av syrén och de ljumma vindarna, det går nästan bara att uppleva runt medelhavet!

Vet ni, gå gärna in på
FKL Blog och kika på bilderna min kära svägerska Karin tog på mig i tisdags! (Kolla gärna in de andra bilderna också.. hon är duktig!) För några veckor sedan fick hon en sådan jättekul idé att fota lite “snörlekar-bilder” med lite vintage-stuk! Så jag fick stå lite modell, vilket var både längesen och KUL! Den svart-vita är nog nästan min favorit tror jag...

Ha en fin lång helg! Det är ju bara torsdag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback