Förra sommaren

Ikväll har jag varit på en grym konsert i Pingstkyrkan i Varberg. Åh, det var så bra, så jag vet inte vad! Och så fick jag chansen att träffa på släktingar som jag inte sett på länge, eftersom många i kören på scenen + solisterna var släktingar till mig. Och så förstås deras föräldrar, och så vidare... Jag fick höra "Det var inte igår jag såg dig!" eller typ "Oj, jag kände knappt igen dig!". Det var en mycket, mycket trevlig kväll.

När jag kom hem såg vi slutröstningen av Melodifestivalen. Jag har verkligen inte följt det över huvudtaget, och när jag ikväll hörde bidragen som var kvar, så fastnade jag direkt för La Voix. Och se där, den vann! Äntligen kan man vara stolt över Sveriges bidrag i Eurovision, om jag skulle bry mig om att titta på det.

På grund av att jag bara läser just nu, så har jag inga nya, fräscha bilder att komma med. Men jag kikade på lite bilder från förra året idag, och mindes med glädje de två ljuva veckorna i Frankrike tillsammans med mamma, pappa och Emmie:


Stränderna


Bougainvillea


En betydligt brunare och dessutom blond, Olivia


Och den där café-servitören som påminde om en tomtenisse!
Bl.a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback