En fin fredag

Det är den 20:e mars idag, och det har varit vårdagjämning mitt på dagen. Åh så härligt det känns, inte minst när solen strålar och värmer. Jag tror bestämt att våren har knackat på hos oss i Halland.

Och det är inte bara det jag är glad för, utan också för att jag och mina syskon har fått deltaga i Horred ikväll med predikan och lovsång. Det var så skojigt, så skojigt, så skojigt! Vi har dessutom aldrig gjort något sådant här tillsammans, alla syskon! Ola, Jakob, Johanna och jag höll i lovsången och så predikade Samuel. Det var jättekul att få vara med att delta på detta sätt!

Imorgon är det lördag. Och jag hoppas på en fin lördag. Och en fin helg. Men glada miner.

Godnatt!
(Nu är det ju inte 20:e mars längre... men jaja!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback