En balettdansös är stark nog för mina filmer





Jag har fixat om lite...
Det där finfina, svarta bokstödet som ser ut som en balettdansös kommer från där jag jobbar, Village.
På den vita bänken som jag har bytt plats på ligger mina 60-talstidningar, "KÖP! Folkhemmets reklam" och kokboken med Leila Lindholm. Under står de underbara "funky cups" från jobbet och en gammal leksaksbil.
På mitt vita, runda bord står nu en gammal skål som mamma hade i skåpen, och i den ligger några ynka nonstop kvar...

Boklusten har inte försvunnit ett dugg, snarare ökat. Jag sitter hela eftermiddagarna i ett rum och läser. Hela jag isolerar mig från allt socialt för att drunkna i min bok! Många av er förstår nog vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, min lillasyster hade dött om hon hade sett dina bokstöd! Hon dansar balett och det är typ det bästa hon vet!



Visst är det för härligt när man hittar en klockren bok och bara kan gräva ner sig i den i flera dagar!

Postat av: Olivia

Haha, be henne gå in på Village och köpa ett ;)



Ja, det är SÅ skönt!!!!

2009-03-12 @ 16:17:08
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åh, jag förstår precis! Jag läste Borta med vinden när jag var ungefär lika gammal som du tror jag. Farmors gamla vackra bok, och jag blev helt uppslukad! Underbart!

Kram Evelina

2009-03-17 @ 19:50:49
URL: http://evelinaahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback