Nu blev det så där svårt att komma på en rubrik igen...

Jag har verkligen SÅ mycket i mitt huvud nu, som bara virvlar omkring... Allt plugg för det första! Usch. Jag längtar tills på torsdag, då allt det som oroar mig kommer att vara över. Sen väntar bara en bok-diskussion på engelska, och den är jag inte oroad över.

Snart, snart är det i alla fall sommarlov! Den 12:e är det skolavslutning, så om man räknar skoldagar så är det faktiskt bara 6 dagar kvar!!! (Imorgon och nästa torsdag har vi inga lektioner). Det känns om inte annat helt underbart.

Eftersom jag inte har så väldigt mycket intressant att berätta just nu, så kan ni få kika på lite bilder på de coola grabbarna Konrad och Addick så länge. Till dem är jag en stolt moster. Addick är min systers son på snart 3 år, och Konrad är min brors son på 2,5 år.


Addick


Addick och Konrad dansar med likadana tröjor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback