Jag vill ha en vespa...


En sån här från 50-60-talet. Gärna i mintgrön eller isblå!

Kommentarer
Postat av: frida

Jag har ett kort på en som jag såg i Berlin! Tog kortet till dig! ;) Du måste se!! :D

2009-07-18 @ 23:36:45
Postat av: Olivia

Åh är det sant? Häftigt! Såna här fanns överallt i Italien.. Underbart! Kram

Postat av: Melvis

den gula var ju fräckast!!! den vill jag ha... kan man smugla hem en sådan??

2009-07-20 @ 10:25:11
URL: http://melvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja alltså det fanns såna överallt .. Jag ville gärna smuggla hem en men då hade jag fått köra vespa hem till Sverige ;-) jag har kollat Blocket lite.. Det finns några där, men annars verkar det svårt att få tag i, i alla fall de gamla originalen!

2009-07-20 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback