Projektarbets-idé!

Jag skulle kalla det fantastiskt.. eller ja, typ! Jag menar, det är en befrielse.. lite så faktiskt! Jag har nämligen fått en idé om projektarbete till hösten! Tack mamma för spånandet! Jag tror det kommer passa mig toppenbra, eftersom det har att göra med något jag älskar att göra, och något jag är intresserad av! Nu kanske jag kan lämna in den där lappen med projektarbete-ämne senast den 13/2 som man ska! Sarah, förstår du att jag är lite lättad jämfört med då vi fick reda på att vi måste ha kommit på en idé tills den 13:e? Inga oroade, uppspärrade ögon längre! Haha.

Jaja, det var bara det jag skulle säga. Jag kommer nog inte att säga vad jag ska göra riktigt än..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, ja med den blicken jag såg hos dig blev jag nästan lite rädd! Ska bara säga det att du kan ta det lugnt med att lämna in det för det har blivit fel med datumen så det ska inte vara inne för än i mars eller när det var, Lasse sa det ;) Men nu vet du i alla fall vad du ska göra till skillnad från oss andra xD

2009-01-24 @ 21:51:51
Postat av: Olivia

Vad säger du? Men vad SKÖNT!! Ja, jag har en idé i alla fall!

Postat av: Émelie

Min avundsjuka vet inga gränser, hombre! Du måste berätta allt i morrn :P

2009-01-25 @ 20:14:45
Postat av: Olivia

Hahaha! :) ämnet kan du väl få veta, det kan du säkert lista ut med örsnibben!

2009-01-25 @ 22:20:45
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: samuel

får man gissa att jag tror att det har med 50-talet att göra??

2009-01-26 @ 18:11:58
Postat av: Anonym

Haha du får gissa så mycket du vill ;)

2009-01-26 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback