Glädjen är på topp

Vilken fin kväll jag haft! Daniel, Samuel, Emmie, Olli, Miriam, Linda och Jenny var här ikväll och spelade spel, tittade på Wall-E (som förövrigt var en underbar film!), åt kladdkaka, godis och chips! Åh vad mysigt att de kom. Jag tycker så mycket om de där fina människorna. Tack Gud för dem! Fast jag saknade några som skulle kommit! Och det var fler som hade sagt till att de skulle komma.. Men vi hade så trevligt ändå!

Så jag är så glad. Vilka fina dagar, va! Först nyårsafton som var toppen, sen nyårsdagen som innehöll tv-tittande på Nyårskonserten i Wien och att jag blev faster (:D:D:D:D) och så idag, en fin kväll med fina vänner! Kan livet bli bättre?? Och imorgon ska jag se på bio med mina föräldrar och sen på filmfestival i Varberg på kvällen. Finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback