Det är torsdag, men det känns som helg.

Livet känns fint. Om ni undrade.
Just nu är jag hos min syster, vilket alltid är väldigt mysigt och roligt, men just dessa två dagar känns det lite extra mysigt, eftersom jag ska sova här i två nätter. Gullegossen Ossian, underbara Addick och bara SÅ roliga Max finns runtomkring hela tiden också... känns nästan för bra :) Jag måste bara berätta om några grymt roliga uttryck som Max snappat upp:
"Gode Gud", "Det här är lite 50-tal, Olivia" (vem har han fått det ifrån, hmmm), "Faktum är att...", "Du milde Moses". 
Ja, listan kan göras lång... Fin är han!

Inte nog med det, så är det ju fredag imorgon. Det känns skönt, och jag är faktiskt ganska mycket skolmotiverad nu, i alla fall då det gäller språken! Jag har faktiskt en tanke om att jag vill åka på någon slags språkresa efter gymnasiet. Vi får väl se hur det blir med det. Men drömmar är ju ändå drömmar!

Nu ska jag och Johanna kila ner för att äta lite mer pizza (som vi åt innan) eller något annat ätbart. Nattugglor...

Glid i frid mina vänner/bekanta/ni okända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback