Utmaning

Gå in i mappen mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj där den sjätte bilden
Visa bilden i bloggen och skriv någonting om den
Invitera fem stycken nya att vara med på utmaningen
Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade.


Bilden är tagen i juli 2007 då jag, mamma och pappa var på en lekplats med Max och Addick, en dag då vi var barnvakt.
Gullegull!

Jag orkar inte utmana 5 stycken, så den som läser och som känner att den vill utföra detta, gör det!

Pssst. Vilken blogg-mani jag har! Jag har verkligen bloggat varenda dag i fem dagar nu! Det är verkligen rekord :D. Mina inlägg brukar ploppa upp 2-4 dagar efter varandra. Antagligen har jag inspiration? För skriva ska man inte, om man inte har inspiration... hihi.

Kommentarer
Postat av: Erica

DÄR sprack din uppdatera-varje-dag-som-man-faktiskt-borde-blogg!!!

2009-03-01 @ 22:27:13
Postat av: Olivia

Ja, det kändes som om det var igår jag bloggade.. men nepp, där sprack det!!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback