14 februari

Åh, glad alla hjärtans dag på er alla! (Säger man så?) En dag som är menad att fyllas med kärlek, kort, blommor, fina ord och uppmuntran! Jag tror att förlovade och gifta kanske mest känner av detta :). Men när man jobbar på alla hjärtans dag får man påminnelser varannan minut vilken dag det är. Presenter, presenter, presenter! Det är roligt att man kan glädjas med alla som ger bort presenter, och tänka: "Åh, nu ska hon gå hem och ge den där presenten till hennes son, eller hennes man" och att jag faktiskt fått vara en del av den presenten genom att ha slagit in den :).

I alla fall. Den 14 februari är också min bror Jakobs födelsedag, och det firade han tillsammans med Maja (som fyller år på tisdag) med ett 20 år x2-födelsedagskalas i Horred. Mycket trevligt!

Imorgon är det söndag. Och ingen ångestfull sådan, eftersom det inte är någon skola för mig på måndag! Uuunderbart med lov. Jag ska njuta av varje timma... ungefär.

Ha en finfin vecka alla ni!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Gött att ha lov! Du är värd det!

2009-02-15 @ 21:32:13
Postat av: Olivia

Tack bror!! :)

Postat av: samju

kan du höra med din rektor om man får byta skola för en vecka?? ;)

2009-02-16 @ 13:31:07
Postat av: Olivia

Haha, jo visst ;D

2009-02-16 @ 15:59:23
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback