Tänk när man var 14 år...


Jag minns att jag älskade de där Denimbirds-jeansen. Jackan har jag kvar, men nu är den ju alldeles för tuff för min stil! Sjalen däremot använder jag, men jag minns att jag grämde mig över att någon stal blomman som satt på, en gång när jag glömde den i en skoaffär.


Den där röda munktröjan gillade jag. Och de turkosa byxorna! Undrar hur många gånger jag använde dem, typ 2? Sen vet jag inte vart dem tog vägen. Och så var det ju så coolt att ha hål i jeansen...


Det prickiga Denimbirds-linnet har jag kvar. Jag minns att jag gillade det så mycket så jag ville inte slänga det. Och det passar än... använder det då och då. Den röda Paul Frank-tröjan kan jag inte heller med att slänga... men använder den, det gör jag inte, efter retsamma blickar som satt spår i mig ;) (bara de som känner Adam vet historien, haha) Mittenbilden är från nyårsafton hemma hos Erica 05-06. Hon gjorde iordning mig och jag var så nöjd minns jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag får bara ont i magen när jag tänker på när jag var fjorton år. Jag hade tandställning, var tjock och hade ett ögonbryn! Även om jag skulle vilja ha kläderna jag hade då så är dom som tält på mig idag.

Postat av: bea

det är kul att kolla tillbaka och se va som hänt och hur man förändrats!

2009-02-17 @ 09:46:59
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sandra: åh vad jobbigt.. Ja allt var inte positivt när man var 14, det menar jag inte, men ibland kan det vara kul att se gamla bilder! :)

Bea: ja verkligen!! :)

2009-02-17 @ 11:13:39
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Émelie

Jag kommer från yttre rymden och existerade inte innan jag började på gymnasiet med dig, Olivia. Jag sattes på jorden för att fråga "Är det där ett Salem Al Fakir-linne?" :P



Jag har verkligen aldrig varit fjorton år gammal, ush nej, det har jag inte x)

2009-02-17 @ 18:19:13
Postat av: Olivia

Du är underbar och KLOCKREN min kära vän! Hahahaha.. du sattes verkligen på jorden för att ställa den frågan, jag är beredd att tro dig! ;)



Nä, du har väl aldrig varit 14? Du föddes väl 15? Eller? Ooops...



Det kommer bli smärtsamt att skiljas från dig nästa sommar. HUH, vill inte tänka på det!!!!!!!

2009-02-17 @ 18:48:54
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Erica

Dock är denna tiden endast ett minne. puh Men hål i byxorna är fortfarande snyggt! Nä Olivia jag gillar din udda stil som du har nu, hihi fast den är ju inte så udda... jag tror du är en modern "emo"... inte att du har svarta kläder osv. men mer att du "inte-vill-vara-som-alla-andra"... hihi.

Tänk att jag vet så mycket om dig... jag var med på den där tiden när du såg ut sådär... och nyår det hade jag nästan glömt. jag kommer ihåg att jag hade mina fornarina-jeans som är super omoderna nu men som är för snygga för att slängas... men för tajta för att användas. Har nog ett mål att växa i dom en dag. hehe



Länge sen jag hörde från dig!



2009-02-18 @ 21:04:31
Postat av: Olivia

Jo hål i jeansen kan fortfarande vara snyggt, men det är inte min stil ;-) Haha, en modern emo? Snygg jämförelse ;-). Jag förstår vad du menar, men jag hoppas jag har snyggare stil än en emo? Haha.

Ja nu fick jag ont i magen när du skrev sådär nostalgiskt.. Tänk att du känner mig så väl, och så mycket vi umgicks! Du har ju verkligen varit med hela min tonårstid och sett mig förändras :-)



Åh vad jag saknar dig nu. Det kniper i magen liksom.

2009-02-18 @ 22:34:00
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/
Postat av: Erica

hehe vad söt du är ^^,

2009-02-18 @ 22:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback