Min julafton

Jag har haft jullov från bloggen, med all rätt antar jag. Fira jul vill jag göra utan dator! Här är lite bilder från min julafton:




Syskonen och syskonbarnen har anlänt. Lägg märke till de söta kusinparet Lisen och Max ;)


Bordet är färdigdukat för julasoppan, och syskonen med respektive har slagit sig ner för att prata. Härliga julafton!


Lisen testar mitt röda läppstift och vill göra ett snyggt pussmärke på Max kind. Det tar en stund innan han vågar, men det slutar med två pussmunnar på varje kind! Levi dansar runt, och sen är det julklappsutdelning för barnen. Ja, ni kan ju se vad rörigt det är! :)


Härliga juuul!


Här är en nöjd Olivia, med några av de finfina julklapparna hon fick. Kolla bara in den tidlösa almanackan!! GAH!


Kommentarer
Postat av: Pelle

Typiskt att du skulle få med mig och en damsugare i handen:-/

2009-12-29 @ 12:12:58
Postat av: Anonym

Oj det blev lite fel, dammsugare ska det givetvis va;-)

2009-12-29 @ 14:21:54
Postat av: Émelie

Rena rama juldrömmen! Men en sak hade vi i Norge som ni gick miste om: minst 30 cm vit jul! Ha!



(Och apropå att du vill veta: jag har klippt mig "kort" igen, det var basker i mig dags!)

2009-12-29 @ 19:57:46
Postat av: Olivia

Pelle: Jajemän! Pedanten ;) haha..

Émelie: Ååå.. Det hade vi dan innan julafton, sen började det så smått smälta, men det låg ju ändå kvar mycket! Har du??? NICE!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback