Julen springer ifrån mig!

Jag är lite ledsen, för det känns som om jag inte hinner njuta av julen, och det har skolan mycket med att göra.
Och jag som älskar julen! Men det här är sista veckan, och den är lugn tack och lov. Nu kanske jag har tid att skriva ett inlägg på bloggen eller två, men jag har hand om en julfest på fredag också, och nästa vecka är det julafton! Får se.

Jag har under mina lediga stunder tänkt på vad som kommer hända första halvåret av 2010. Det är mycket, och det är riktigt trevliga saker:

2010

- Mitt yngsta syskonbarn Mildred fyller 1
- Min bror gifter sig
- Min bästa kompis gifter sig
- Fylla 18
- Ta körkort jan/feb hade jag tänkt
- Mamma fyller 60
- Resa till Rom med min italienska-grupp
- Resa till Paris med min franska-grupp
- Åka till Berlin för att höra Michael Bublé!
- Gå på studentbal
- Ta studenten!

Jippi.

Nu är jag trött. Ursäkta mitt tråkiga inlägg!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter som mycket roliga saker att se fram emot!

Postat av: Olivia

Ja! :D Det ska bli roligt!

2009-12-16 @ 19:28:09
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback