Hemma

Idag har jag varit hemma från skolan för jag känner mig inte så bra.

Sjuklings-dagar har en tendens att bli tråkiga, men dagen har inte varit så pjåkig ändå! Jakob var också hemma som sjukling, så vi tittade på Sagan om Ringen - den förlängda versionen. Det var första gången på minst 4 år jag såg den, och jag hade nästan glömt hur otroligt bra den är! I mitten pausade vi och lagade mat, tittade vidare, och spelade sen sällskapsspelet som Jakob har! Det var jättemysigt.

Idag har jag på mig min favoritring, den finaste ring jag nånsin ägt och kommer att äga tror jag. (Det sista kanske inte är så troligt om jag kommer att gifta mig förstås, då blir vigselringen den mest betydande!) Jag bara älskar att titta på den! Egentligen är den för fin för vardagsbruk, men idag ville jag bara ha den:


(Ja, mitt nagellack flagar bort...)

Och så kom mamma hem och hade hittat UnderbaraClaras jultidning i brevlådan, som jag beställt! Å vad den är fin!



KRAM!

Kommentarer
Postat av: Frida Dahlin

Jag är nästan säkert på att jag vet en annan sak du fördrev dagen med ;) Hihi Ska inte säga vad!!

Kraam

2009-12-09 @ 21:53:26
Postat av: Olivia

Du har så rätt så Frida :D haha!! Ikväll blir det till att börja igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback