Helsingborg


Vi tre - i Helsingborg! Jag, syster, mamma.




Ebbas Fik var en av höjdpunkterna, verkligen! Jag var lyrisk. Det var som att stiga in i 50-talet, typ Grease kändes det som!


Jag köpte Gone with the wind-skiva!


Min svågers svägerska Hanna som bor i staden guidade oss till Pingstkyrkans Second Hand, som egentligen inte hade öppet, men eftersom hon jobbar där ibland fick vi tillstånd. Åh, jag hittade massor av fint! Jag ska ta bilder så får ni se. Duken är därifrån i alla fall.



Fredriksdal. Inredning- och blomsteraffären Flora Linnea. Rosor överallt.


Min fina syster och min fina mamma. Tack för en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

låter som att ni fick en fin liten utflykt! ebbas fik verkar fantastiskt, jag måste åka dit själv en dag!

Postat av: Anonym

Det var en supermysig dag! Tack för dina fina tips! Ja, det får du göra en dag, det var en upplevelse!!!

2009-08-05 @ 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback