En Skåne-runda planerad imorgon!

Imorgon åker jag, syrran och mamma till Helsingborg. En mor och dotter-dag! Det ska bli hur mysigt som helst.
Jag har letat efter mysiga caféer och second hand-butiker att besöka, och jag frågade söta
Linnéa om hon hade några tips, eftersom hon bor i Skåne. Och ja, det hade hon! Ett tips var Ebbas Fik, som vi definitivt ska besöka! Jag skulle inte vilja lämna Helsingborg utan att ha varit där, 50-talsälskare som jag är! Dessutom är det mesta till salu, helt underbart. Det andra tipset var Fredriksdals trädgårdar som också verkar väldigt mysigt. Vackra trädgårdar och slottsliknande miljöer gör mig så drömsk så jag vet inte vad. Kolla bara in den här lanthandeln!

Jag har också kollat upp lite second hand-butiker och loppisar som förhoppningsvis har öppet imorgon. Ja, jag ser väldigt mycket fram emot denna dag. Hoppas också att vädret är fint!

Återkommer med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback