Fina tisdag!

Jag, mamma, pappa och Jakob åkte till Göteborg som sagt. Jättemysig dag!


Denna sjalen hittade jag på Beyond Retro, som förövrigt inte var en så fantastisk butik som jag hade väntat mig. Den var mest rörig. Jo, det fanns mycket kläder, och säkert mycket fint... men det kändes inte fräscht. Men denna, ja den gjorde min dag! Två tior och den var min. Jag känner mig väldigt mycket som Audrey Hepburn :)



En finfin kofta med rosetter från Rut m. fl.



Den här jättefina blusen köpte jag av Linnéa. Åh, jag älskar ärmarna!



Ett Panduro-besök senare hade jag med mig detta hem. Tryckbokstäver, färg, "duttar", rosetter och små knapp-brads! Nu har jag tryckt på ett linne och en t-shirt! Det är så skojigt. (Örhängena gjorde jag av de små söta berlockerna och vanliga öronkrokar)



Idag kom äntligen den här klädda skivan upp på väggen. Jag bytte den där tavlan med en H&M-modell på, till denna. Jag är jättenöjd! Nu kan jag sätta upp alla fina kort och smågrejer som jag tycker om, som jag inte har plats med någon annanstans!
Bild 1: Tygbit som jag tryckt på. Citat från Anne på Grönkulla. 4 kort. 2 från Gallerix, 1 från England och 1 från Lagerhaus.
Bild 2: Monte Carlo-kort från Frankrike. Ilestmoncheri-visitkort, kort med en gammal bil på och kort med en flicka som dricker kola på, från Antikvariat, julkort från Emmie, kort på mig och Erica, Salem Al Fakir-biljetten från Stockholms-konserten, O-L-I-V-I-A-kort från Emmie för massa år sen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

tröjan med rosetter var hur fin som helst!

Postat av: Olivia

Tack!! :D

2009-04-20 @ 16:57:48
URL: http://oliviajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback